tre-toppen-trucs

1. Jag och Amanda gick på en tidig shoppingtur och hittade äntligen ett par jeans (två av mina jeans har börjat öppna sig rejält i grenen och ett par råkade jag tvätta så det blev vita ränder på...hm...).

2. Jag träffade en tjej, Linn, som jag träffade på vägen hem från Paris när jag skulle till Göteborg över jul. Supertrevligt och vi hade en riktigt god sushilunch med en riktigt äcklig sushishot efteråt. Usch.

3. Fastän det är tråkigt, och att jag varit arg över, att jag behöver barnvakta just ikväll när jag blivit bjuden på middag tillsammans med några salsakompisar, så är det ändå mysigt att sitta och titta på de fyra killar ("mina" två + två kompisar) som sitter framför mig och fnissar åt filmen Katten Gustav. Det verkar som de har något party på filmen...riktigt bra musik, sitter själv här och gungar.


Nu blir det glass!







Alla mina djur i mitt (killens rum) hälsar Godnatt.
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0