Lurade!

Jag sa till Clara innan vi lade upp morgonens inlägg att jag tyckte att det var så roligt att man kunde "lura" folk att gå in på sin blogg. Till exempel ökar tittarsiffrorna Rejält om man lägger ut länken på faaaceeboook, men om man även skriver en rubrik som folk vanligtvis är ganska intresserade av så ökar det helt sjukligt. Jag bestämde mig därför för att välja en sann, men lite finurlig rubrik: "Hon är kär" = Clara är kär i Paris! Läsarstatistiken har inte varit så höga sedan jag började blogga. Visst är det finurligt och lite, lite roligt? Känn på den duh!

Idag har vi i alla fall varit i Paris. Tillbringat mesta dels av dagen på Champs-Elysées och på Mc Donalds (ja, vi var faktiskt sjukt sega, trötta och bara som vanligt väldigt väldigt pratsugna) och sedan gick vi på bion "Sex Friends". En rolig liten film, men inte särskilt bra.

Nu ligger Clara här och snarkar bredvid mig så det är dags för mig att stänga ner och slumra in jag med.

Godnatt!!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0