Kiss i sängen och ha det bra

Jag har börjat ta gitarrlektioner! 5 gånger i veckan! Nej, det var skämt..jag är bara en bäråsna åt barnen. Gå med gitarren och danskläderna till de största barnen direkt efter skolan och sedan ta med deras 5-kilos väskor hem igen. Därefter ska den minsta hem från dagis som idag gjort både a&b (motsatsen till m&m i guess...)i byxan.
Gött moos!



Idag var det även andra dagen i skolan. Alla 120 tjejer som tar franskakurser där blev visade runt på La Clef som stället heter. De har dans, musik, konserter, teater, sång, gym, yoga osv...men tro det eller ej så var nästan Allt (i alla fall allt jag ville gå på= kuduro, salsa, afrikansk dans och hiphop) fullt så jag blev hyffsat sur eftersom de precis gjort reklam för alla underbara kurser, med 80% rabbar för oss, de har under hösten. Menmen.. det blir att åka in till Paris och dansa salsa tre gånger i veckan istället! Ganska dyrt dock...

Märkte precis att katten kissat i min säng för TREDJE gången så jag måste bädda om. Jag älskar denna katten!

Från oss alla, till er alla, en Riktigt God Kväll!

Kommentarer
Postat av: Ti

Ligg i sängen och ha det bra, ligga lite och fundera, varm om stjärten som en sommardag jag tror jag kissar lite mera... :D



Jag hade strypt den katten! xD

2010-09-29 @ 19:21:43
Postat av: clara

men matilda!

2010-09-30 @ 13:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0