alla mina barn.

Då var jag plötsligt barnvakt för 7 ungar! Jajamensan, detta klarar vi!

Idag är sista dagen innan barnen börjar skolan och de leker som aldrig förr! Tjejerna bakar just nu chokladkaka i köket, småttingarna leker med sina leksaker och de stora pojkarna gör en trädkoja i trädgården! Själv sitter man här och försöker underhålla sig själv med lite skype, facebook och försök att hitta den bästa skolan att läsa franska i.

Gulligt nog trillade det in ett brev under min dörr för ett tag sedan. Titta vad jag fick!







Jag och minstingen leker i den enorma båten! Fett kul.



Boulangerie express till er tjäns! Fick en hel del baguetter och tårtor därifrån. Himmelskt gott!


Kommentarer
Postat av: Tildis

Awe dem är nog inte så tokiga iaf de dära ungarna ^^ I like!

2010-09-01 @ 17:13:41
Postat av: Clara

vilka sköna ungar, skulle nästan kunna tro att du uppfostrat dom själv ;)

2010-09-01 @ 21:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0