Jag älskar mina PÄRON!

Päron, parenteser, parents--> föräldrar alltså! Tror det var min underbara Clara W som lärde mig detta en gång i tiden.

Jag älskar mina päron i alla fall. Idag kom ett paket, som jag trodde var endast två böcker jag bett dem skicka, som var hur stort som helst. Jaha? Tro inte att i paketet tar jag ut två godispåsar med SVENSKT GODIS (mest lakrits såklart..och gissa vilken tur? Ungarna här gillar inte saltlakrits då de vill inte smaka! haha!), kaviar, och en tidning om hur man hittar sitt inre jag och följer sina drömmar + en avslappningsskiva med mental träning.Tänk att ni läser mina tankar, den kom faktiskt precis i rättan tid. De två senaste dagarna har varit...puuuh...

Tjejen sa efter jag öppnat paketet och såg allt godis: "Ooooj...jag gillar dina föräldrar!! Dom verkar snälla..".








TACK!!


Kommentarer
Postat av: Morsan

Det var ju trevligt att paketet blev uppskattat. Jag vet hur det var när Dick och jag bodde i Kongo, man längtade efter t.ex. typiskt svenska godsaker. Puss!

2010-09-23 @ 16:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0