Gah

Okej, första morgonen jag fick ta den lille till skolan. Innan har pappan gjort det för han har varit hemma. Jag kan säga såhär...jag darrade i armarna när jag kom hem för jag var tvungen att bära honom Heeeela vägen till skolan för att han vägrade att gå! Det var ett riktigt kaos här hemma innan vi kom iväg...vi fick så bråttom så jag fick nästan springa med honom i mina armar. Grät och skrek...

Igår blev jag arg på allihopa då de inte lyssnade. Jag sa att nej det blir inte alls något tv-spelande eller check av mejl då dom inte lyssnar och bara är högljydda och springer runt. Då ställde sig tjejen rakt upp och ner och såg ledsen ut: "Jenny...:( I don´t like when you´re not in good mood...". Sötnos. Det slutade med en kram och hon lovade att hon skulle skärpa sig till nästa gång. Hon fick kolle sin mejl till slut.

Igårkväll hade vår nya kattunge kissat i min säng. Underbart! Märkte det när jag skulle lägga mig kl tolv och föräldrarna hade lagt sig och jag ville inte väcka dom. Det blev att sova utan lakan, bara ett täcke jag hittade i garderoben. Vilket häärligt dygn!

Nu ska jag in till stan, försöka hitta ett par innetofflor, en höstjacka (ja, tro det eller ej, det börjar bli kyligt även här...) och lite papper och pennor.

puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0