tillbaka till kiss och bajs

Hade verkligen sett fram emot en mysig kväll såhär när jag återvänt från Bretagne och barnen, men ALL min must gick ur mig efter att jag bytt lakan (för att katten kissat OCH bajsat i min säng medans jag vart borta) då katten efter FEM minuter (snälla kisse.. hur nödig är du egentligen??!) BAJSAT och KISSAT i min säng IGEN!! Denna gången var det inte bara örngottet som var nedäcklat utan även den tunna madrassen och underlakanet. HÄRLIGT!

Så nu orkar jag inte lägga ut alla fina bilder jag tagit utan det får bli imorn...nu ska jag ha en go natt utan typ sängkläder.

natti

Kommentarer
Postat av: pappa

Där går gränsen, kom hem!!!!!!!!

2010-10-30 @ 09:20:42
Postat av: anonym

katter som spyr eller kissar och bajsar i någons rum är att visa att de är dem som äger rummet och bestämmer och att de vill ha dig ut från just de rummet, eller att katten inte gillar dig..

2010-11-01 @ 01:50:30
Postat av: Tilda

äckelkatt. Du måste straffa den!

2010-11-09 @ 11:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0