le soleil brille, trillirrii!

Solen skiner OCH det har varit typ...minst 20 grader idag. Jag svettades i linne och jeans, fatta, Svettades!

Jo förresten så stod det i den franska tidningen för första gången om terroristgrejjerna och allt det där idag. Tydligen hade det funnits en misstänkt bomb på MIN linje häromdagen. Yeaah...



Såhär gick vi klädda från det fetstora varuhuset "le Printemps" till Champs-Elysées och även resten av dagen. Ganska härligt.




Jodå, hösten är allt här fastän det är så varmt.  Löven faller men Paris sover iinte.




Nyöppnade H&M på Champs-Elysées! Stod t.om. i aftonbladet om den! Jag skojar inte när jag säger att de hade minst 20 kassor öppna och Minst 50 pers som jobbade. Men grejen är att servicen i Frankrike suger så hårt så i Sverige hade det räckt med hälften, verkligen! Dom är så sjukt långsamma och oeffektiva, men jag antar att det är en charm i sig. Eller inte överhuvudtaget...



Det blir alltid Något sött när vi är tillsammans. Först två chokladbitar för 10 kr/st och sen en smoothie. OBS! Ser ni triumfbågen bakom Amanda?



Okej, en fråga. Jag la nämnligen i ganska mycket majs uppepå denna potatismos i förrgår och nu är alla borta. Är det möjligt att majsen liksom förmultnat? Fattar ingenting.. man ser liksom lite spår av majsen men inga MAJS! Och jag tror inte att någon har gått och tjallat...Debora, Förklaraa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0