nu ska vi allt börja sätta fart på kroppen!

En underbar fredag kan jag ju meddela att jag hade! Jag och Amanda har bestämt oss för att gå och simma en gång i veckan och denna dag blev det till att upptäcka simbassängen i Saint-Germain-en-Laye! Lite udda omklädningsrum och ingen bastu (Skit!), men vi överlevde ändå och simmade HELA 1000 meter. 



Lite höst på vägen :)




Visst låter det hurtigt? Piscine Olympique...weih!




Och varför inte köpa sig en julgran när man väl är igång? Tydligen ska famlijen här pynta granen i början av december. Det kommer bli en Lååång jul!




Och självklart ska killen få all uppmärksamheten. Ingen Jenny i bild här inte! :)
(OBS! Denna dag föll den första snön. Kolla min halsduk! Mysigt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0