Sjuka nätter och sjuka dar

PUH säger jag bara! Jag har nu varit hemma med en sjuk tjej idag och blev väckt imorse kl 6 för att hon hade svårt att andas. Inte roligt alls. Det gick bra som tur var efter att jag kurat henne med allt jag känner till: hett vatten med honung, mjukgörande halspastiller och medicin (såklart. De har hundratals!), Och lite kramar förstås!

Igårnatt (det var då de började bli sjuka) blev jag väckt först kl 5 av tjejen, sedan klocka 6 av killen för att han också mådde dåligt och sen ytterligare en gång av killen som hade bajsat i blöjan och ville byta...Woho! (Föräldrarna har nämnligen varit borta i två dygn så jag har varit helt själv med barnen, och Självklart tyckte de att det var dags att passa på att bli sjuka! Det som inte dödar det härdar...försöker jag få mig att tänka.)

Idag blev trots att jag var tvungen att stanna hemma från skolan och min kära ZUMBA en mysig dag med High School Musical i min säng, Be Witch, lite Harry Potter på franska och en liten promenad! Här kommer lite mysiga bilder:






Katten Sam som jag äntligen börjat tycka riktigt mycket om tills hon idag igen kissade i min säng. Hat.






En fika kanske?


Bonne soirée!





Kommentarer
Postat av: Tilda

asså den katten borde uppfostras eller kastas ut.

2010-12-09 @ 22:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0