Sista helgen innan hemfääärd!

BARA FEM DAGAR KVAR TILLS JAG KOMMER HEM! Börjar längta riktigt mycket nu!

Jag har hunnit med mycket denna helg:

- Gått på julmarknad
- Träffat Djibril som var på Parisbesök
- Försökt få klart lite julklappar (inte så lyckat dock)
- Bjudit familjen på svensk jullunch. De gillade allt, tro det eller ej! Köttbullarna, gubbröran (tänk att de faktiskt älskade den!), prinskorven, rödbetssalladen och Ris à la Maltan. Efterrätten blev såklart en succé.
- Dansat min sista salsa innan hemfärd
- Shoppat
- Ätit middag med tjejerna! Några saknades dock. (vi saknade er!)



Cornelia, Amanda och Jüli!



Ett skratt förlänger livet, eller vad säger man?



En hummer tror jag nog. Den var ju lite cool! Var några som verkade spela in film lite längre bort. Spännande.




Awh :) Amanda!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0