Saint Malo

GRATTIS ADELINE PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!!!!!!!!


Hej!

Familjen är underbar. Barnen är jättesöta!! De visade mig runt i huset när jag kom igår i typ..flera timmar! Pratade, pratade och pratade.. Som tur är kan dom flytande engelska! Vi kör på det nu i början.
Vi är alltså hos barnen morföräldrar på semester. Imorgon åker föräldrarna tillbaka till Paris och då blir det min första jobbdag. :)
Nu ska jag, mamma och dottern på marknad! Tjingeling!




På en liten dagstur. Jag hade nästan ställt in mig på att hösten kommit även här, men Oj så varmt det är!




'

Vem vill flytta till Frankrike med mig och köpa ett slott...?







Går jag utanför dörren ser jag detta!

Kommentarer
Postat av: Tilda

När vi blir stora flyttar vi dit och köper ett slott ^^ Det verkar som om du fått det underbart, härligt att höra :) tänker på dig!

2010-08-22 @ 11:50:58
URL: http://baramatilda.bloggagratis.se
Postat av: Clara

härligt jenny!! keep going strong!

2010-08-22 @ 13:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0