PSG - Paris Saint Germain

Jag har reflekterat över tre saker:

1. Jag åker faktiskt förbi PSG:s (för alla er lika fotbolls-ointresserade tjejer som jag så kan jag säga att det är Paris fotbollslag som tydligen är ganska bra!) parkering två gånger varje onsdag.

2. Hur jag ska få en (minst!) av spelarnas uppmärksamhet för att kanske eventuellt få en liten rundtur i en råcool bil.

3. Att jag kanske ska slänga lite sten på alla bilar, lämna mitt nummer och säga att jag absolut ska betala skadan. Sen får man väl helt enkelt se till att charma dom. Någon borde väl nappa, eller? Jodå, blå ögon klarar det mesta här har man förstått! Det får bli mitt mission nu under den sista månaden.

Kappisch!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0