Dansen gör dagen

Idag känner jag mig pepp! Jag maste erkänna, även falll jag oftast försöker vara positiv för bade mitt eget ioch andras bästa, att jag har känt att det har varit ganska tungt ett tag nu. Allting bara rullar pa, man vet att man snart ska hem, talamodet haller inte uppe med barnen längre...

MEN, idag tog jag mig i kragen och slängde pa mig löparbyxorna och tog en liten sväng efter att ha lämnat pojken i skolan. Jag sprang i och för sig inte särskilt mycket, jag föredrar powerwalk, men det var riktigt skönt. Men det bästa är trots allt stretchningen efterat. Skulle kunna sta och stretcha i en timma om jag sa ville.
Sedan bestämde jag mig för att ga in i huset, som för en gangs skull var helt tomt, och sätta igang lite Kuduro för att sedan öva pa skakningarna i en halvtimma. Maste vara helt fit for fight när jag joinar de äkta afrikanerna i sommar juh! Man kan inte fatta vilka sjuka muskler de där dansande afrikanerna har när de gar ner pa huk och samtidigt rullar som tokar pa hofterna. Jag ska öva!!
Vilket fall. Nu ska jag ga till skolan och sedan plugga ordentligt med Cornelia och Lina iför DELF-testet som är pa torsdag :O. Jag borde vara mer nervös, och öva mer, än vad jag har gjort. Fy Jenny!
Bonne journée à vous!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0