Ännu en onsdag

Da var det onsdag igen! Solen skiner för fulla muggar utanför fönstret och jag har inte storbrakat med barnen. Ännu. Läxorna är det tuffaste jobbet att ta tag i, sa det brukar ta en hel del energi!
Senare ska jag köra dem till amerikids, teater, tennis och rygby och fa lite tid i solen mellan passen. Da blir det att plugga franska inför morgondagens test: production orale.
Önska mig lycka till!
(Glöm inte att kika tillbaka ikväll...da kommer fler bilder fran underbara Monets trädgard!)

Kommentarer
Postat av: Martin

Fullbokad dag ser jag =)

2011-05-18 @ 10:18:14
URL: http://edgeman.blogg.se/
Postat av: Melanie

Lycka till Jenny!

Det kommer gå jättebra!

2011-05-18 @ 10:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0