Vilken helg!

Jo jag vet, det var fyra dagar sedan det var helg, men bra helger kommer man ihåg länge eller hur?

Amanda var på besök från Brighton och vi hade inte träffats på 9 långa månder. 9 MÅNADER, det är lång tid! Vi hade grymt roligt. Vi turistade i Paris, var ute med några av mina vänner (hade dock en ganska irriterad lördagkväll :P) och dansade sedan salsa på söndagen. Mina afrikanska vänner flockades som djur runt den blonda snyggingen jag hade med mig. Det tyckte de var väldigt roligt...De har till och med erbjudit sig att betala en flygresa tillbaka till henne för att hon ska komma tillbaka :P Den du Amanda!

Veckan har hittills varit bra och lugn. Sov de första nätterna på veckan 10 timmar, så jag fick min ordentliga sömn efter helgen, och för att peppa inför nästa såklart ;)

Mamma och pappa...jag har allt försökt ringa er men ni är ju aldrig hemma när jag ringer! Typiskt. Men som ni ser, jag lever!!

Nu ska jag iväg till skolan och ha redovisning om "Stand-up" där jag kommer prata om Jamel Debouzze och Magnus Bétner. Thingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0