Igång

Nu när jag "bestämt" mig för att kanske hålla igång bloggen ändå, så blev jag genast sugen på att lägga ut lite bilder. Det var ju så längesen sist! Så här kommer lite randombilder som inte har satt sina fötter på min dator förrän idag!

(Det är bra att vara sjuk ibland...lite sådär lagom sjuk så man orkar sitta uppe men inte kan gå till skolan. Då får man tid och lust att pyssla lite!)




En härlig bild med Izabella, mig och Amanda vid Seine! Kallt men soligt, då är det helt okej!




Varsågod Amanda! Jag vet att du kommer avguda mig när du ser denna bilden.




Izabella, Amanda och Cecilia på musée Pompidou! Det tog oss ganska många minuter innan vi kunde lokalisera alla byggnader runt omkring, men oj va grymma vi kommer att vara på Paris efter detta år!




Såhär glad blev jag när jag blev magsjuk. Eehh...


A tot!

Kommentarer
Postat av: Morsan

Vad visar de på Pompidoumuséet?

2011-02-01 @ 22:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0