I en värld full av liiiiiv

Nu sitter jag här i min lite för korta säng (jag har killens för tillfället fram tills det att mitt rum i källaren bli klart), barnen läser och båda födälrarna är hemma --> fri.

Idag gick jag, efter skolan, för att luncha med Lina på vårt lunch-stammis-ställe. Pasta, 2 olika sorter för 50 kr. Bra där!





Här sitter Lina och poosar och kollar på tv-n som visar de hemska nyheterna från Egypten.




Här har vi två små söta pojkar som jag hämtade från skolan 16.30. Pojken till höger är "min" och den andre är hans trogne vän so han leker med Minst två gånger i veckan med och pratar om 24/7.




Jag mår bra. Eller? Hehe, jo det är sant. Jag mår bra men är bara lite tokig emellanåt. Inte konstigt med ett jobb som detta. Aldrig mer än 3 barn, that´s for sure!

Trevlig kväll!





Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är ofantligt söt på kortet! (Är det vilddjuren som gett dig rynkorna i pannan?) Hälsa gullungen Edgar!

2011-02-03 @ 22:30:53
Postat av: :))))

hur länge har du varit i Paris och hur länge ska du stanna? :)

vad ska du göra när du kommer hem? :)

2011-02-04 @ 17:09:35
Postat av: Jenny

Jadu ":))))", vem är det som undrar? Känner jag dig eller är du bara en liten nyfiken prick?

2011-02-04 @ 17:28:00
Postat av: :))))

haha, det är andrea (a)

så det är väl både och :D

2011-02-04 @ 20:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0