en tripp på G!

Morgonen började ganska sömnigt, men blev desto roligare när jag bokat biljetter till mig och Amanda till Amsterdam om två veckor!! :)

Både jag och Amanda har två veckors lov. Första veckan kommer Clara hit (woho!), mittenhelgen ska jag jobba 3 dygn i sträck, visserligen, och sedan bär det av veckan därpå till Amsterdam. Det var bara några dagar sedan Amanda kom med idén, men Oj så bra det blev.

Här kommer lite smakprov, så kommer jag garanterat nörda mig med att lägga ut fler vackra bilder efter/under resan. Ha nu en härlig dag och passa på att njut lite av livet.






Kommentarer
Postat av: Mamsi

Åh vad jag blir avundsjuk. Vill åxå till Amsterdam...

2011-02-09 @ 11:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0