Picknick, plackskor, plutgång, palsa.

Vilken helg va?? Ska ta det lite kort, för jag är sjukt trött och måste läsa partiprogram för jag måste rösta imorgon. Bråttom?

Igår, lördag, träffades vi ett gäng au-pairer i parken vid eiffeltornet och hade värsta pick-nicken. Hur mysigt som helst. Det kanske är lite turistigt att fika vid eiffeltornet men, en gång är ingen gång, en = 0? lalalaa...





Här har vi gänget. Mysigt eller vad?





Varje kväll har tornet en ljudshow en gång i timmen. Och tänk...här satt vi fortfarande i linnen och shorts! Sverige, jag saknar dig inte!!





Senare blev det utgång på Champs-Elysées! (Amanda...en punkt avprickad!!). Det var en hejdundrans nattklubb vi kom till som kostade 20 euro, hade 3 feta dansgolv och mycket fransmän. Svenska killar...känn er rostade!

Det blev en spännande färd hem då jag Izabella, Amanda och Alina gick från Champs-Elysées (jag och Amanda barfota) till Eiffeltornet där Izabella bor. Vi knödde ihop oss 4 st i den lilla ettan på två madrasser, knappt 90 cm. Väldigt spännande! Ännu mer spännande blev det när vi vaknade kl 9 morgon därpå av trummor, sång och skrik från parken som höll på i timtal! Härligt...

Barrio Latino väntade sedan oss alla: salsakurs kl 14 för nybörjare och medel och fridans. Jag pratade massa franska med en kille, det var svårt och han missförstod mig massa gånger och skrattade högt. Men vad ska man göra? Ett gott skratt förlänger livet inte sant? :)

Nu ska jag sova så att jag kommer upp imorgon bitti för att orka läsa partiprogram, för imorgon är sista dagen för mig att rösa om jag vill. Och självklart ska man rösta, jag hoppas alla ni där hemma också gör det!


Bisous!!

Kommentarer
Postat av: Clara

mm ...! fint. har du sprungit upp i eiffeltornet ännu?

2010-09-14 @ 13:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0