Lite dans kanske?

Japp! Så fick det bli...tur var det att det var JAG som var en timma för tidig när jag skulle träffa dansläraren och ta en liten lektion. Jag blandade ihop dans och à och det blev istället för dans une heure (om en timma) à une heure (klockan ett). Inte lätt!

Vilket fall... det blev salsa, zouk och bachata och det var riktigt grymt. Funderar på att riktigt försöka komma igång med detta alltså. De böjda benen är det svåraste. När någonsin har jag dansat på ständigt väldigt böjda ben förr? But i like it...och bara Älskar musiken!

Så vad blir det ikväll om inte lite...salsa? Det blir till ett ställe som heter La Pachanga, eller nåt, och har öppet till 05.00. Det är gööööött. Nu ska jag klä mig!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0