Let's Zumbaaa...!

Okej, jag har testat Zumba i Sverige, och jag gillade det inte, men här! Wow! Till skillnad för att leka cowboys och hoppa runt och skrika (jag hade den upplevelsen i Sverige...) så blandar vi nu salsa, merengue, reggea, hiphop, flamenco och en hel del heta rörelser. Äntligen lite äkta Zumba! Läraren är förståss från sydamerika någonstans och hon är en riktig krutkvinna! Självklart är superduperleendet på under hela passet och varje torsdagmorgon är från och med nu räddad! Yes!




Kommentarer
Postat av: pappa

vilken tur att du fick något mer att göra, det verkar ju annars vara ett väldigt stilla liv du lever! :)

2010-10-21 @ 21:14:08
Postat av: Jenny

Haha.. jodå! Lite svett hit och dit skadar ju inte! Måste ju bränna sönder alla bullar jag åt i ett helt år! ;)

2010-10-21 @ 21:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0