Fint Främmat! :O

Om inte jag hade varit så Nyfiken, som jag alltid alltid är, och inte tittat bakåt för att kolla vilka trevliga turister det var som pratade svenska på Champs-Elysées en fredagkväll som denna, hade jag nog inte upptäckt CAROLINA ELIASSON och EMILIA LINDBÄCK som gick två meter bakom mig!! Vad är oddsen?? Jag vänder mig helt om och jag skriker: "Meeenn....HEEEEEJ!?!". Carolina föll i chock. Situationen var ganska sjuk. Dom var helt enkelt på en liten week-end i Paris :)

Jag blev lättad när jag märkte att det inte bara var jag och Amanda som känner tvångstankar att gå till H&M även i Paris. Bilden nedan är nämnligen tagen på H&M. Hehe.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0