Paris skämmer bort mig!

Asså jag är salig.

Bestämde mig, trots att jag var supertrött, igår kväll för att gå på ett salsaevenemang som jag inte riktigt kände till vid Montparnasse. Jag drog med mig en kompis som också dansar salsa och vi kom till Montparnasse vid åtta-tiden för att gå på kurserna. Det var tydligen på en takterass, utomhus. Två dansgolv hade de arrangerat i ordning, högtalare, DJ, garderob, bar, allt. Och gissa...Regnmolnen som täckt paris hela dagen försvann plötsligt och vi hade en super-duper kväll utomhus med många riktigt duktiga dansare, bra musik och mycket kul! Tydligen kommer detta att vara varje lördag och jag är helt salig. Jag ser fram emot att ta dit Sigge nästa helg när hon kommer för att hälsa på mig! Wohoooo! :)

Nu ska jag in till Paris för att träffa Amanda och plugga i en park, och den blir det lite mer shake-shake ikväll på O'Sullivan!

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0