Bus

Imorse vaknade jag och Sigge upp tidigt för att Sigge skulle åka hem :( och jag skulle väcka barnen. Vi har sovit fyra timmar två nätter i rad, så imorse var vi sådär lagom pigga, fräscha och goa. Efter att sedan ha lämnat pojken till skolan så la jag mig faktiskt och sov till klockan 12 istället för att gå till skolan. Jag vet...bad. Men visst ska man bry sig om sin hälsa i första taget?

Morgonens sömn fortsattes sedan ute på uteplatsen där solen stekte som en tok! Jag är nöjd, och brun.

Nu är jag och pojken ensamma hemma eftersom resten av familjen är på begravning av barnens gammel-mormor. Han spelar för tillfället "miniclip" som har blivit alla barns nya stora intresse (suck) och nu ska vi upp och ta en dusch. Eller det vill säga...jag ska förtsiktigt börja säga till honom att det är dags att avsluta och sedan säga att jag kommer att vinna upp till badrummet. Ibland går det, ibland går det inte.

Ikväll kommer mer bilder upp från helgen med Sigge och sååå viiidaaare...

Njut av dagen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0