Jojomensan

Jag är sjukt trött. Befinner mig hos Lina där jag sovit inatt eftersom vi var ute och dansade på Grand Boulevard igår och kom hem sådär ganska sent. Självklart, smarta som vi är, hade vi båda bestämt dejter idag i Paris kl 12 vilket gör att vi totalt tvingat oss upp ur sängen och nu har väldigt bråttom. Jag kan dock inte göra så mycket eftersom jag väntar på duschen...hm.
Hade i alla fall väldigt kul igår med ett stort gäng tjejer som träffade Ännu ett stort gäng tjejer, så totalt på det första stället Cafe OZ var vi nog en tio svenskar åtminstone, och lite andra nationaliteter, och sen drog vi vidare till lite andra trevliga klubbar. Eller en rättare sagt, Truskel hette den!
Så, kanske att någon uppdatering kommer ikväll eftersom jag ska sitta barnvakt, kanske lika bra det, eller så kommer jag falla bums i sömn.
Trevlig dag vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0