Snabbt

Skriver lite snabbt nu när jag ändá är inne.
Kommer inte ge mig tid till att sitta framför datorn sá mycket innan imorgon dá jag ska ha ett till stort franskatest i Paris, men...ah :)
Dagen är fin och solig, barnen är pá sina aktiviteter. Jenny ligger ute i solen och läser franska och varvar kaffe med coca-cola. Funkar ganska bra!
Nere piper tvättmaskinen färdig, och utifrán hörs grannens underbara klassiska musik. Det är sádär...bra igen!
Imorgon kväll kommer eventuellt lite fler bilder frán veckan som gátt!
Önska mig lycke till imorgon!
Kramar

Kommentarer
Postat av: pappa

Alltid lycka till

Läs så det ryker!!!!



kram pappa

2011-05-25 @ 14:42:56
Postat av: amanda

Lycka till!!!!

2011-05-25 @ 17:30:00
Postat av: Mamma

...önskar dig LYCKA TILL på franskatestet!!!

2011-05-25 @ 21:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0