Idélös

Jag är verkligen helt idélös ikväll, ledsen. Jag orkar verkligen inte skriva något kul eller speciellt. Allt på grund av att jag pratade med Amanda sent igårkväll och sen tvungen att fixa lite saker...tänk va lite brist på sömn kan göra. Vi har också varit på två marknader idag med skolan, vilket var riktigt kul! Tjutande expediter överallt! Jag tjöt tillbaka.

Ska se om jag hittar någon bild...hm....Där! Lite konst på skolan jag går på :)



Förresten! Måste ju säga att jag läser en fransk bok av Anna Gavalda (tack Matilda för tipset!). Je voudrais que quelqu'un m'attende quelque part. Massa små, vissa lite längre, noveller! Passar mig perfekt: texten är ganska lätt att förstå, man hinner läsa en novell om man är snabb på tåget in till Paris och det är mycket kärlek! Härligt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, den ska jag läsa! Flyttar till Paris i slutet av augusti så det är dags att börja plugga och fräscha upp lite av mina franskakunskaper. :)

2011-05-03 @ 22:29:07
URL: http://dolovemelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0