Hur snabbt gár veckan...egentligen?

Det är ju helt snurrigt hur snabbt veckorna gár! Det känns som igár som jag skrev inlägget om förra fredagen!
Roligt dock att veckorna gár snabbt, det betyder ju att man har roligt ;)
Igár gjorde jag ett franskatest inne pá Alliance Francais med nágra andra tjejer. Det gick väl sádär hyffsat bra, men jag verkade ha missuppfattat min text en aning, eller sá ville kvinnan bara driva lite med mig. För istället för att láta mig ha min 3-5 minuters "redovisning" sá började hon prata med mig, diskuttera. Hon var en pratglad sádan, sá vad gör man? Jag fick inte tid att hàlla hela min redovisning utan när tiden hade passerat sa hon att: "Ja, dá kan du säga din avslutning", vid det fallet jag hade glömt av vad jag ens skrivit pá mitt papper efter all avbrytning. Jaja, vi fár se hur det gick! I juli...
Nu pá morgonen har jag precis bakat en äppla-toscakaka till skolan. De "blev" jag som fick stá för fikat. Ska köpa lite glass pá vägen ocksá...mums!
Nu máste jag skynda mig.
Ha det göööötta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0