Härlig morgon!

Ja, idag är det bra. Vaknade upp efter en lång och skön nattssömn, och 5-åringen var redan uppe vid frukosten! Hallelujah!

Träningsväskan till zumban och skolböckerna gjordes i ordning i går kväll. Man har ju trots allt lärt sig efter alla dessa år...idag känns det oerhört skönt!

Mamman gick med barnen till skolan nu imorse så jag fick lite tid över att skriva av mig lite. Sedan i eftermiddag blir det strykning, läxläsning och kanske lite solning...eller, det klart det blir! Läxläsning I solen såklart?!

Och vet ni vad...imogon blir det ÄNNU mer lyx, för då kommer en himla go vän till mig och hälsar på mig! :D Yes, livet är bra!!

Här är vi:) VÄLKOMMEN SIGGE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0