duggiluggbugg

Jag som hade tänkt att jag skulle sätta mig i solen en stund i eftermidddag...men icke! Istället börjar det dugga och jag var tvungen att slänga upp parasollet. Men tro inte att jag var missnöjd, för det var Hur mysigt som helst! Ni vet nrär man känner den där sommar-ren-doften och det är 26 grader utomhus...det är inte helt fy och skam!! Sedan vet jag att vi kommer ha fint väder fran onsdagar till atminstone lördag, sa jag klarar mig! :) Nu ska jag ga och göra läxan jag inte hade gjort till idag (fy och skam Jenny...läraren blev inte supernöjd...) och stryka tváton tvätt. Om jag sätter pá hög musik vid sidan om sá brukar det gá undan lätt och smidigt! och GRATTIS till alla som tar studenten där hemma! Och jag missar min brors...skit. Livet som au-pair serru. Trevlig fortsatt dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0