Paketleken

Barnen, de två största, var ursöta idag då de frågade mig om jag ville köra dem upp till Saint-Germain-en-Laye för att de ville köpa presenter till varandra. Jag typ...va? Men jo det ville de, köpa presenter till varandra för en 20 euro ungefär. Det slutade med att killen köpte en skiva till tjejen (NRJ) och att hon köpte en tröja från Quicksilver till honom. Tröjan blev ju något dyrare så jag protesterade, var tvunget så eftersom tjejen annars skulle gått med på det eftersom hon är så givmild, och sa att han fick sannerligen betala hälften själv. Så visst gjorde han det, inga problem! Lycklig som jag blev så valde han de färgerna på tröjan som jag föreslog och även mamman blev överförtjust. Trevlig dag och trevlig paketlek. Nästa gång kanske det blir min tur :)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilka mysiga barn du har, vill du byta?

2011-03-03 @ 15:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0