Normandiiiiiee

Japp! Imorgon bär det av. Jag, Amanda, Lina, Melanie och Johanna drar till Normandie över helgen! De ställen vi har i planerna är Mont Saint-Michel, Deauville, Trouville, Honfleur och Etretat. Vi kommer nog inte hinna med alla i och för sig, men vi kommer ha tillräckligt med tid att diskuttera det i bilen imorgon bitti ;)

Jag och Amanda träffades idag och gjorde en härlig sallad till morgondagens resa och ikväll blir det att lägga sig tidigt så att jag kan gå upp 05.00 (05.000000!!!) imorgon bitti. Woho!

Förresten...sa jag att jag och Lina bokat en resa till Marseille i april? Det är inte heller helt fel. Jag älskar att vara au-pair. Ibland.

En sak till...RÖSTA PÅ LOTTA OCH FRANK I Let´s Dance ikväll! Det är final och det hade varit himla trevligt om Lotta, ägaren av "min" dansskola, kunde dra åt sig guldskon ikväll. Don´t hesitate, just DO it!

Nya uppdateringar, och bilder, kommer antaligen på måndag :)

Önska oss lycka till och ha en fin helg.
Tjingeling

(här kommer en bild på Mont Saint-Michel förresten. Jag var där med värdfamiljen i höstas.


Kommentarer
Postat av: emma

hej hej, jag är jättesugen att åka som au pair! Ska nog ansöka nästa år då jag fyllt 18 osv.. Men iallafall, du är ju i frankrike, behöver man kunna franska då eller räcker det med engelska?



//Emma :)

2011-03-25 @ 20:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0