Tillbaks

Nu är jag i alla fall tillbaka i Paris! Jag åkte hem i veckan för att gå på min brors student och stannade i några dagar för att mysa. Det var faktiskt lite vemodigt att åka tillbaka, men när man väl kommer hit kommer man in i den vanliga gamla rytmen.

Tre veckor (hjälp?) återstår och jag försöker i min hjärna planera upp hur jag ska hantera situationen. Amanda kommer och hälsar på i helgen, helgen därpå är hittills helt oplanerad (wow Jenny!) och sista helgen är fullspäckad med en stor pick-nick som jag och Amanda anordnar, min födelsedag, sista dansen på salsan och utgång. Jag måste även hinna gå på en föreställning på den gamla operan innan jag åker hem. När ska jag klämma in det?

För tillfället sitter jag nu ikväll barnvakt med en snickersglass i handen och öppen altandörr. Barnen snarkar redan och packningen ligger nere i rummet och bara väääntar på att bli uppackad. Inte idag kan jag lova. Jag slocknade på sängen så fort jag kom hem och sov i två timmar...

Vilket fall. Kul att du läser! Skicka gärna en kommentar lite då och då! Jag vet att ni är många, tro inte att ni kan dölja det...

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0