Rajtan tajtan

Ännu en helg har passerat (aldrig har tiden gått så fort i hela mitt liv som de senaste veckorna!) och jag har haft mycket festligheter. I fredags var jag barnvakt, väldigt festligt, i lördagskväll var vi ute ett gäng kompisar på Grand Boulevard och igår kväll, söndag, dansade jag salsa i 5 timmar.

Jag kan liksom inte riktigt förklara hur det är att komma till salsan varje söndag, och särskilt inte igår. Det är så roligt, så fantastiskt, så...alldeles alldeles underbart. Dansarna som kommer dit är så fruktansvärt duktiga så man känner sig som en prinsessa varje gång. Igår var det "natt-öppet", vilket betyder att det blev lite extra plats framåt småtimmarna och Paris bästa salsadansare kommer dit. Inte helt fel! Trots att magen var tom sedan 6 timmar tillbaka, kunde jag inte bara gå därifrån och missa äventyret. Jag trivs, och nästa söndag kommer vara min sista söndag på Barrio. Vet ni hur ledsen jag är för det? Det är nog det jag kommer sakna mest av allt. Faktiskt. Och alla underbara människor. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0