Perukfest!

Sitter nu här på min skola och väntar på att tjejen ska avsluta sin pianokurs.

I huset är det full rulle med förberedningar: ikväll ska vi nämnligen ha en stor inflyttningsfest! Jag fyller år efter 24.00 också så det är väl också någonting att fira antar jag :)

Peruk är temat och vi kommer ha drygt 40 gäster varav tre stycken är mina vänner som sedan kommer knö in i mitt rum inatt.

Imorgon har jag och Amanda anordnat en stor pick-nick i Paris där hittills 43 stycken har anmält sig. KUL! Det kan ju bli hur kul som helst!! Det ser vi fram emot, och fint väder ska det bli! Puh, mycket som står på listan.

På söndag ska jag dansa min sista salsa och ska sedan bli bjuden på afrikan-middag av några salsavänner. Härligt! sedan är det bara att vänta ut de sista dagarna innan jag lämnar staden :( Nejdå...kan lova att det är full rulla även nästa vecka! Blir nog att packa under natten mellan onsdag och torsdag. Sen bär det iväg till Corsika med min Äkta familj! :)

Puss och kramar, och TREVLIG KVÄLL OCH HELG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0