Barnvakt

Ikväll sitter jag barnvakt! Efter mycket om och men sa fick tjejen tillátelse att kolla pá film, om jag bara lade lillkillen i säng först. Dá är man alltid tvungen att ljuga eftersom det är omöjligt att lägga honom om han vet att nágon annan av syskonen ska kolla pá film! Det gick oväntat bra eftersom han var skittrött, skönt.

När jag kom ner till TV-rummet hade tjejen redan satt pá Twilight som jag idag Fick av en vän (Thanks Laura for the movie!) eftersom inte hon hade nágon plats över i sitt bagage. Vilken himla lyx jag har! Däremot tror jag att filmen skrämde upp tjejen lite mer än vad hon sa, även fall jag frágade flera gánger om om verkligen ville kolla pá denna film. Ohja, sá fick det bli. Hon frágade en extra gáng innan hon lade sig om jag hade lást dörren. Första gángen nágonsin. Hopas hon sover däruppe? Annars lär hon dyka upp om nágra minuter!
Nä, nu ska jag till kylen och hämta lite chokladmousse som mamman gjorde till oss tidigare idag. Är det inte fantastiskt? De äter inte ens själva! Eller jo...lite undantag sádär...
Förresten Amanda R...ska hälsa frán pappan att du förstörde deras diet pá grund av chokladen du tog med dig frán Brighton. ;)
Trevlig kväll hörni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0