Vi slog dem i biljaaard

Igar hade vi en grym dag. Vi var rejalt utvilade och drog ivag till ett tortyrmuseeum (inte jattetrevligt men spannande) och sedan till ett Sexmuseeum som beskriver sex genom tiderna. Intressant! Trots att vi bestamde oss for att kopa mat igarkvall och laga har pa The Flying Pig sa slutade det anda att vi gick och kopte falaffel och havde i oss. Sedan blev vi utmanade pa biljard av en italienare, en britt och en amerikanare och jag och Amanda vann tva ganger i rad. Yes. Kvallen bar sedan, efter en tre-fyra biljardomgangar, av till ett utestalle - Paradiso - som var i en fet lokal som vi tror var en kyrka...kul var det med bra musik sa jag och Amanda fick skaka av oss alla vara bekymmer! Nu efter 4 timmars som (snarare tva timmar for mig eftersom jag verkligen vekligen inte kunde sova nar grannen borja snarka nagot sa ofantligt, det gar inte!) sa kom vi anda upp till frukosten i tid och ska nu nagra timmar senare dra ivag till Van Gogh museumet som ar en 30min gangvag harifran. Bara att kora! Det snoade har igar ocksa. Usch, man borjar redan bli for bortskamd med ett hyffsat varmt Paris. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0