Tranor och Crêpes



Jag tvingade tjejerna att gå och handla lite, och hem kom de med ingredienser till Crêpes! Här är de samlade, tripp, trapp och trull och är djuupt konsertrerade. Det var ju helt fantastiskt att jag inte behövde rycka in En Enda Gång.


Bättre hade jag nog inte kunnat göra själv.




Socker, karamellsås och sirap. Sen är det bara att sörpla!


Innan Clara gav sig hem till Sverige såg jag till att hon lärde dem att vika tranor. Himla "käckt!!" Haha.



Kvällens tips:


1. Försök att uppfostra din nya katt innan det är för sent.

2. Låt barnen (om du inte har några kan du säkerligen bara ge pengarna till någon unge du känner) gå och handla åt dig så dyker det garanterat upp lite spännande saker i kylskåpet som man själv inte hade lagt pengarna på (tex. chokladmousse-youghurtar med grädde på toppen...). Man kan ju inte låta bli att bli lycklig även fall man måste förklara att det där kanske de inte borde ha köpt. Särskilt inte 3st 4pack. Men lycka trots allt!

3. Lyssna på Adele.



Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0