The Flying Pig

Heej! Nu ar det lite spannande har...Jag och Amanda ringde imorse, tre timmar innan vi kom fram till Amsterdam, och fick tag i en dubbelbadd i ett 18-baddsrum pa The Flying Pig mitt pa Amsterdams huvudshoppinggata! Valdigt spannande...Det finns en bar har, rokrum (endast latta droger tillats), biljard och en himla massa folk. Det ar lite roligt eftersom jag och Amanda inte kanner oss jatte...anpassade har, men det ska nog ga bra! Bli inte oroliga ni darute, jag och Amanda haller oss rena! Vi tog aven en svang runt i stan och hamnade lite plotsligt i The Red Ligh District. Ganska...ovant! Det gar inte att forklara riktigt hur kanslorna gar, men...jag tycker sa synd om alla dessa flickor/damer och alla smakillar som springer runt pa gatorna och ar helt overexalterade. Bla. Mer uppdatering kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0