Kareoke och hemfärd

Folk blev lite oroliga igarkväll när jag och Amanda sa att vi skulle ga till The Red Light District runt 23-tiden. Vi förklarade för dem att vi faktiskt pa riktigt tyckte att det var intressant och se hur det fungerar, sa visst släppte de iväg oss alltid efter nagon timmas diskussion. Kunde ju inget annat än att lata bli när den sliskiga italiernaren sa att han var för legal prostitution. Grr. Av bar det, och när vi fatt nog av all skit sa tvingade jag med Amanda till en jazzklubb som tydligen var Nederländernas äldsta och mest kända jazzklubb. Just denna kväll var det inget livemusik, utan det som drog mig dit var självklart Kareoke!! Vi hade även tipsat tre tyska tjejer som vi träffade pa ett cafe att ga dit, och visst var de där! Eftersom det var den ena tjejens födelsedag kunde jag inte mer än att tvinga upp henne (i sällskap med mig och Amanda) och sjunga Mamma Mia. Hur mer svenskt kan det bli? Idag, fredag, tog Amanda ett grymt och jobbigt intiativ att vi skulle ta oss upp i riktig ordentlig tid sa vi hann se det sista i Amsterdam innan vi akte hem! Visst blev det sa och det vart äntligen en varmare dag (i förrgar snöade det!). Pa taget hem, ah va skabbig och trött man var, fick jag reda pa att det var en födelsedagsfest samma kväll som jag lovat att följa med pa. En vän fran salsan hade bjudit med mig och jag hade självklart tagit fel pa dag! Sa fran centralstationen blev jag upphämtad och akte direkt pa en salsafest. Gissa om jag är trött nu. Och ända sitter jag här. Nog dags att ga och lägga sig! Imorgon kommer, om jag har tillräckligt mycket engagemang, massor av bilder fran trippen! Puss och kram ps. Kan en 0katt ga upp ,,,typ sjukt mykt i ikt pa tre tre dagar eller är det jag som ser och känner i syne? ds.

Kommentarer
Postat av: mary

Hur länge ska du bo i paris? :)

2011-02-26 @ 15:16:36
Postat av: Jenny

Hej Mary!

Jag ska stanna i Paris fram till i början av juli då barnen slutar skolan!

Kram

2011-02-26 @ 17:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0