The Bomb

Vi hade en liten olyckshändelse häromdagen då mormorn hade varit hemma och larmat utan att säga något. För det första visste jag knappt att det fanns något larm, och för det andra så kunde jag ju självklart inte koden. För det tredje så skrämde larmet livet ur pojken. Jag skojar inte, han kommer ha men för livet!

Larmet gick igång, polisen ringde och den ena barnet som var med mig sprang ut på gatan av rädsla. Han har sedan denna dag, tre dagar sedan, ständigt pratat om larmet. Så fort man säger "larm" blir han helt gråtfärdig och han tycker sig höra det hela tiden. "Nej, det är bara diskmaskinen." Jag försökte därför ta ett snack med honom och fråga honom vad det egentligen han var rädd för. "It´s gonna expload!" sa han. Stackarn var ju livrädd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0