sol, glass och grill

Jag hoppas inte att jag gör någon avundsjuk nu, MEN vi har haft obeskrivliga 25 grader här idag. Kokhett. Lunchen åts utomhus och nu ikväll så grillade jag till familjen. Vi satt ute i bara tröja klockan 20.00! Det är ju nästan too good to be true?


Jag fick en blomma, plockad från trädgården, av lillpojken. Mamman blev inte överförtjust direkt, men vad gör du när man får ha en fin blomma i håret?


Inte bara jag kände mig somrig och fin...Blomman fick till att lånas ut!


Kvällens barbeque. Visst var det redan färdiga spett, men jag klagar inte!


Och utomhus blev det och jag är supermätt. Vi åt Ben & Jerrys till efterrätt. Woooow...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0