En tisdag

Jag kan härmed med stor glädje meddela att jag var ute och sprang imorse. Jag följde lillpyret till skolan i joggingdressen och sen bar det av. Det roligaste var att killen blev så peppad av att jag hade joggingkläder att han sprang hela vägen till skolan. Och när Han springer är det inte jogging. Jag fick ju kuta som en liten kanin efter honom för att hinna med! Haha. Men skönt var det i alla fall, även fall det inte blev så långt. Men det bästa är ju ändå stretchingen efteråt. Då är nästan joggingrundan värt besväret...

Skolan bestod idag av någonting av det lilla extra...Vi hade ingen vanlig franskaklass, utan alla franskaelever samlades i en sal med en musiker. Han använde sig av poesi för att göra musik, och vi fick både sjunga, deltaga i små musiktävlingar och skriva egen poesi. Mycket trevligt!

Eftermiddag ägnades här hemma tillsammans med Lina för att hitta ett bra ställe att bo på när vi kommer till Marseille på fredag! Jag känner mig riktigt lyxig. Marseille med 24 grader och soool! Vi hittade lite trevliga ställen och har även skrivit upp oss på couchsurfing. Vi får se hur det blir...jag menar, det är ju Hela tre dagar kvar, inte sant?

Nu känner jag mig som vår katt Sam...så ganska snart godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0