Blod

Jag har rivit den stora killen så han började blöda...

Okej, jag ska förklara! Efter att de kollat klart på Simpsons igår kväll skulle vi, dom, gå upp och lägga sig. Då hade visst ena barnen hittat pappans MAC och jag fann dem alla liggandes i föräldrarnas säng och spelade dumma spel på Internet. Jag blev såklart ganska sur, eftersom de inte får lov att låna datorn i fråga, och hamnade i en diskussion med han som satt på den. Efter ett långt tjat, som jag vann som vanligt, så gick jag in till den lille för att natta honom. Plötsligt börjar tjejen STORskrika och STORgråta och killen kommer utspringandes ur hennes rum. Jag rusar ut i hallen och får tag i hans arm i all hast, ett ganska hårt grepp, och frågar vad som är på gång. Han kravlar sig såklart ur mitt hårda grepp (så stark är jag!!) och jag lämnar efter mig tre långa rivmärken på armen som började blöda några sekunder senare. I samma veva säger jag (ryter jag) att "vi slår inte varandra i den här familjen!". "Underbart exempel" säger han under tiden jag baddar armen med vatten. Tur nog så vann jag även denna diskussion.

Nu blir det i alla fall till att klippa naglarna och sen ska jag åka in till Parc de Monceau och träffa några tjejer. Vi som inte är så duktiga att vi gör högskoleprovet får nöja oss med annat. 22 grader och sol. Woho!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0