Blandat Blir Bäst

Här kommer en massa bilder, blandade från både min och Matildas kamera! Eventuellt några fler från hennes, eftersom den är så mycket bättre. Sorry Matilda, men jag vet att det är okej!

Här kommer i alla fall lite blandade bilder från långhelgen då hon var här...


Vi hann med en hel del turistsaker. Här har vi Notre Dame i bakgrunden!


Påväg mot Berthillon-glassen som vi Inte köpte.


Hur många gånger blev det sushi nu då? Blev det bara två? Vilket fall...skitgott. Detta stället hittade vi i Le Marais där vi fick (utan extra kostnad) en god juice, massa extra ingefära, godis och karameller. Plus väldigt stora bitar! Mer mat behövde vi Inte den dagen.


Jag svimmar. Adam, du är en lyckost!!

När vi var ute i fredagskväll/natt/morgon fick vi en liten rolig kommentar av ett gäng killar vi hängde med den kvällen. Det var en av killarna som pratade med mig och sa att "asså det är ju ganska roligt hur det kan va...Du och Matilda är inte Alls lika! Hon är mer liksom rockig, och du är mer...Ja...inte rockig". Jag hade då strumpbyxor, klackskor och klänning. Haha! Kul. Jag berättade för honom att vi hade en tredje kompis som vi ofta hänger med som har lång, blont, lockigt hår och glasögon. Gissa vem? Där har vi trion med alla kombinationer!! Jag älskar det.


Jag måste bara lägga upp denna bilden eftersom min hand ser så Fruktansvärt stor ut så det är helt löjligt roligt! Dasslock!


Det är lugnt Matilda! Handen blev bara en liten spontan rolig grej!


Tjenis Tjenis!


Tävling! HITTA MATILDA!


Asså jag var ju bara tvungen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0