Äta Bör man, annars Dör man. Äta Gör man, ändå Dör man?



Baguette, salami och brie vid en fontän i Aix-en-Provence. Då är det gott!



Det var spännande enda tills jag insåg att det var slemmiga bläckfiskar jag åt...



Om jag hade varit rik hade jag köpt alla oliver han hade!



Och inte tala om de soltorkade tomaterna...



Gott eller inte? Smak av äpple, banan och typ...kanel kanske? Jodå, fräscht!



J som i jordgubbe, Jenny och jilla!



Det blev minst två burkar jordgubbar. Och himmelskt goda var de också!



Lite dyr glass är aldrig heller fel. Jag valde citron/maräng (speciell som i hmm?) och blodapelsin-sorbet.



Ännu en baguette, men denna gången vid en öde straaaand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0