Duplex

Det blev visst en väldigt lång lördag!

Det började med att jag mötte upp en gammal vän till min pappa och hennes barn för att ta en lunch och prata lite. De bjöd mig på en Gigantisk sushi som smakade underbart.

Jag åkte sedan in till stan, ombytt och klar för kvällen, för att möta upp Cissi (t.h) och vi tog en liten shoppingrunda i Printemps som ligger vid Auber och åkte sedan vidare till La Fayette vid Montparnasse! Härlig sväng med lite chokladcroissanter på vägen. Därefter smackade vi oss lite pizza vid Saint-Michel innan de andra tjejerna mötte upp oss för att tillbringa en utekväll med oss. Härligthärligt!



Julle och Cissi!



Amanda et moi!



Mathilda & Julli!



Amanda and Anna!



Och sist men inte minst...tre äkta fransmän som vi bestämt dejt med; Tom, Matthew och Kevin.


Stället vi gick till heter Duplex och ligger vid triumfbågen. Ett riktigt häftigt ställe under jord som stänger kl 07.00 :O. Det slutade med att vi stannade till kl. 05.00 och tog första tunnelbanan hem. På vägen hem råkade jag ringa mamman i familjen när jag skulle ringa Cissi och hon blev lite orolig. Barnflickan ringer kl 06.00 en söndagmorgon efter att ha varit ute i Paris. Aouch.

Fem timmars sömn inatt och snart drar jag till salsan! Kan ju inte banga nu, har ju sett fram emot detta hela veckan.

Ciao.

Kommentarer
Postat av: GWPersson

dom ser inte pålitliga ut,doucement doucement

:)

2010-09-26 @ 15:41:25
Postat av: Chapmans Camilla

Fina fiskar! Vilken är din? Riktigt roligt att läsa din blogg! Skönt att höra att du trivs, Kram. Camilla

2010-09-26 @ 21:14:42
Postat av: Tilda

Är alla fransmän så heta ? :O

2010-09-26 @ 21:18:02
Postat av: Isabell

Hejsan!

Jag har följt din blogg ett tag och tycker väldigt mycket om den. Jag planerar själv att åka iväg som au pair till Paris i januari, så det är trevligt att läsa om hur en annan au pair har det :) Åkte du privat eller genom en organisation?

Ha en fortsatt trevlig kväll!



P.s De där fransmännen var rätt snygga ;) d.s

2010-09-26 @ 22:53:13
URL: http://laoujepars.blogg.se/
Postat av: morsan

Söta pojkar, jovisst, men inget av namnen är väl franskt!?! Lurad? Kunde de prata franska?

2010-09-27 @ 22:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0