Onsdagar i Frankrike - puh

Alla barn i Frankrike (tror jag) är lediga på onsdagar. Mina är det i alla fall! De går till 16.30 varje dag och då tjänar de in en dag. Jag tror det är så i alla fall! Onsdagarna är då till för att kunna utöva aktiviteter. Så här ser en vanlig onsdag ut för mig från och med nu:

12.30 - skjutsa två av barnen till teater respektive tennis.
14.00 - åka hem igen för att skjutsa den äldste och hans kompis till rugby.
14.30 - åka direkt tillbaka för att hämta upp de minsta för att köra den yngste till tennis som börjar klockan...15.00. Därefter ska jag vänta vid tennisen en timma med den yngsta tjejen och därefter köra hem.

Taxi Jenny till er tjänst!

Kommentarer
Postat av: piichas blogg

Hej! jag kallas för Piicha och jag har just nu en Tävling på min blogg!

Det är min allra första Tävling på bloggen. Priset är att bli utnämnd till VECKANS BLOGG!



SISTA DAGEN FÖR ANMÄLNING ÄR IDAG!



Jag skulle se fram emot att se dig som en av dom tävlande. jag gillar din blogg!

You go girl!!

Kram/ Piicha

2010-09-24 @ 11:02:11
URL: http://rockisnotdead.blogg.se/
Postat av: Mija

Låter som oerhört givande onsdagar!

2010-09-24 @ 11:08:05
URL: http://hejmija.blogg.se/
Postat av: pappa

Ja det verkar som om alla får gå igenom detta.



Hämta hos Tilda köra till Debora sedan till dansen för att hämta i fiskebäck, för att sedan köra till centralen och önnered............



:)

2010-09-24 @ 11:14:25
Postat av: pappa

passa på att spela tennis när du ändå väntar!!!



smart eller hur?

2010-09-24 @ 11:16:43
Postat av: Izabella

Sv: Jo Jenny så här är det, jag gick in på designadinblogg.se eller nått sånt. Du hittar den på blogg.se hemsidan, där finns tips om det mesta :) Kommer nämligen inte ihåg det själv!

Tack, vad roligt att få lite feedback på bloggen ;) du vet ju hur mycket jag ligger i med den ;) haha.

2010-09-24 @ 12:56:05
URL: http://izabellaiparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0