Non, je ne comprend pas...

...har jag sagt ungefär...ett tiotal-dussingånger idag. Träffade en kille från salsan, Sidi, idag i stan och det blev massa franska eftersom han inte pratar något annat än just....franska! Voila, très bien pour moi! I flera timmar pratade jag franska, försökte, och han fick upprepa vad han sa typ 3 gånger hela tiden. Men yeah, det går framåt!!

Ikväll har det varit 7 ungar här i huset. Full rulle, kanelbulle! Skrikande, gapandes, springandes, skrattandes och...helt underbara. Alla 7 ville pussa mig godnatt (dom pussas hela tiden i Frankrike, kinderna och nacken är favoritställena) innan jag drog in till Saint-Germain-En-Laye för att möte upp Izabella och Cecilia! Vi drog och åt sushi och drack Cassis (vin med smak typ). Supergött!





Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0